Terugbetalingsbeleid
Retourtermijn
Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling een retour aanvragen.
Na 30 dagen kunnen we helaas geen retourzendingen of terugbetalingen meer accepteren.
Voorwaarden voor Retourzending
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het artikel voldoen aan de volgende criteria:
- Ongebruikt, ongewassen en in originele staat
- In de originele verpakking, met aangehechte labels
- Vergezeld van een aankoopbewijs (orderbevestiging of kassabon)
Niet-retourneerbare Artikelen
De volgende artikelen komen niet in aanmerking voor retour:
- Cadeaubonnen
- Afgeprijsde artikelen (final sale)
- Gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten
Retourproces
- Neem contact met ons op via support@astrabandjes.nl met je ordernummer, productgegevens en reden van retour.
- Wij sturen je de retourinstructies en het retouradres.
- Zodra we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, laten we je weten of de terugbetaling is goedgekeurd of geweigerd.
Kosten voor Retourzending
-
Defecte, beschadigde of verkeerd geleverde artikelen:
Wij vergoeden de retourverzendkosten. -
Alle overige retourzendingen (zoals verkeerde maat, van gedachten veranderd):
De klant is verantwoordelijk voor de retourverzendkosten.
Restocking Fee
Wij brengen geen herbevoorradingskosten in rekening.
Beschadigingen en Problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst. Neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect, beschadigd of verkeerd geleverd is, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en oplossen.
Ruilingen
De snelste manier om het gewenste artikel te ontvangen, is door het huidige artikel te retourneren. Zodra de retour is geaccepteerd, kun je een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste product.
Bestellingswijzigingen
Wil je je bestelling wijzigen? Neem dan binnen 2 uur na het plaatsen van je bestelling contact met ons op.
Na deze 2 uur kunnen we de bestelling helaas niet meer wijzigen.
Verloren Pakketten
- Als je pakket tijdens verzending zoekraakt, vervangen we het graag en zorgen we ervoor dat je bestelling alsnog wordt geleverd — mits tijdens het afrekenen het juiste adres is opgegeven.
- Als je geen vervanging wilt, moeten we 30 dagen wachten voordat we een terugbetaling kunnen uitvoeren, als het pakket nog steeds niet is ontvangen.
Ons klantenserviceteam controleert je bestelling gedurende deze periode en houdt je op de hoogte.
Terugbetalingen
Zodra we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, laten we je weten of de terugbetaling is goedgekeurd.
Is de terugbetaling goedgekeurd? Dan wordt het bedrag automatisch teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode binnen 3 werkdagen.
Let op: het kan enige tijd duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt.
Als er meer dan 3 werkdagen zijn verstreken sinds goedkeuring van de retour en je het bedrag nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via support@astrabandjes.nl.
Methode & Kosten
- Retourmethode: Per post
- Retourlabel: Downloaden en afdrukken
- Herbevoorradingskosten: Geen
- Terugbetalingstermijn: 3 werkdagen
- Kosten retourzending: Voor rekening van de klant, tenzij het artikel defect of onjuist is geleverd.
Annuleringen
Bestellingen kunnen binnen 12 uur na aankoop kosteloos worden geannuleerd.
Na deze periode, als de bestelling al is verzonden, volg dan het reguliere retourproces.
Voor details over levertijden, kosten en verzendbeperkingen, raadpleeg onze Verzendbeleid.
Contact opnemen
Winkelnaam: Astra Bandjes
Bedrijfsnaam: JNF GROUP LIMITED
Bedrijfsregistratienummer: 9429050175611
Adres: 7 Margot Lane, Mount Pleasant, Christchurch 8081, Nieuw-Zeeland
E-mail: support@astrabandjes.nl
Telefoon: +64 27 323 9110
Openingstijden: maandag t/m vrijdag, 9:00 – 17:00 (GMT+12:00) New Zealand Standard Time (Auckland)
Besteldeadline: 17:00 (GMT+12:00) New Zealand Standard Time (Auckland)