Helpcentrum

Verzendmethode

VERZENDEN JULLIE NAAR MIJN LAND?

Wij verzenden momenteel alleen binnen Nederland en naar Nieuw-Zeeland.

HOE VERZENDEN JULLIE, EN WAT ZIJN DE KOSTEN?

Wij gebruiken PostNL, Urgent Couriers en andere verzendpartners, afhankelijk van het bestelde product en het magazijn waarin het product zich bevindt. Wij bieden gratis verzending op alle bestellingen.

Verzendtijd

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?

Orderverwerking

Alle bestellingen worden binnen 2–3 werkdagen verwerkt (maandag t/m vrijdag), met uitzondering van feestdagen.

Besteldeadline:

17:00 (GMT+12:00) New Zealand Standard Time (Auckland)

Verzendtijden

  • Na verwerking wordt je bestelling verzonden met een geschatte levertijd van 7–10 werkdagen (maandag t/m vrijdag).
  • Totale geschatte levertijd: 9–13 werkdagen (verwerking + verzending)

HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Elke bestelling krijgt een track-en-trace-nummer. Je ontvangt een e-mail met een link om je bestelling te volgen.

Je kunt ook op onze website je bestelling volgen door op "Volgen" boven- of onderaan de pagina te klikken.

WANNEER VERSCHIJNT MIJN TRACK-EN-TRACE-INFORMATIE?

Het kan 2 dagen duren voordat je track-en-trace-informatie beschikbaar is. Updates in de informatie verschijnen zodra je pakket is overgedragen aan het volgende distributiepunt. Als je trackingstatus een paar dagen niet verandert, betekent dit simpelweg dat het pakket nog onderweg is.

WAAROM VERANDERT DE STATUS VAN MIJN ZENDING NIET?

Updates in je trackinginformatie verschijnen wanneer je pakket wordt overgedragen aan het volgende distributiepunt. Als de status enkele dagen niet verandert, betekent dit simpelweg dat je pakket nog steeds onderweg is en dat de status wordt bijgewerkt zodra het pakket opnieuw wordt gescand.

Betaling

BEWAREN JULLIE MIJN CREDITCARDINFORMATIE?

Nee. Wanneer je online betaalt met je creditcard, wordt alle informatie ingevoerd op een SSL-beveiligde webpagina. Je gegevens worden vervolgens SSL-versleuteld en direct verzonden naar het netwerk van onze creditcardprovider, waar je kaart en transactie worden geautoriseerd en goedgekeurd. Je creditcardgegevens worden niet opgeslagen op onze servers.

BEREKENEN JULLIE BTW?

De btw is inbegrepen in de prijs, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?

HOE KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?

We bieden veilig winkelen aan en accepteren betalingen via creditcard, pinpas, AMEX of VISA. Zo kun je de betaalmethode kiezen die het beste bij je past. Alle prijzen zijn vermeld in Euro.

Bestelling

MOET IK EEN ACCOUNT HEBBEN OM TE BESTELLEN?

Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen.

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Simpel! Kies de producten die je leuk vindt, klik vervolgens op "In winkelwagen" en daarna op "Afrekenen". Vul je gegevens in en betaal. Dat is alles! Supermakkelijk.

Ik Heb Een Fout Gemaakt Met Mijn Bestelling

HOE KAN IK MIJN VERZENDADRES WIJZIGEN?

Neem onmiddellijk contact met ons op via support@astrabandjes.nl om je verzendadres te wijzigen.

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN ONJUIST VERZENDADRES HEB INGEVOERD?

Neem onmiddellijk contact met ons op via support@astrabandjes.nl om je verzendadres te wijzigen.

KAN IK EEN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN NADAT IK HEM HEB INGEDIEND?

Ja, maar je moet binnen 12 uur contact met ons opnemen via support@astrabandjes.nl, annulering niet garanderen. Dit komt doordat ons distributiecentrum je bestelling mogelijk al heeft klaargemaakt voor verzending.

IK HEB HET VERKEERDE E-MAILADRES INGEVOERD, KAN IK DIT AANPASSEN?

Stuur ons een e-mail op support@astrabandjes.nl, zodat we je e-mailadres kunnen bijwerken en je updates over je bestelling kunt ontvangen.

Retouren

WAT IS JULLIE RETOURBELEID?

Retourtermijn

Je kunt binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling een retour aanvragen.
Na 30 dagen kunnen we helaas geen retourzendingen of terugbetalingen meer accepteren.

Bekijk ons Retourbeleid voor meer informatie.

WAAR MOET IK MIJN GEAUTORISEERDE RETOUR NAARTOE STUREN?

Neem contact op met ons supportteam via support@astrabandjes.nl, zodat we je het retouradres voor jouw specifieke bestelling kunnen geven.

Astra Bandjes Heeft Een Fout Gemaakt Met Mijn Bestelling

IK HEB HET VERKEERDE ITEM ONTVANGEN

In het zeldzame geval dat je het verkeerde item hebt ontvangen, neem dan contact op met ons supportteam via support@astrabandjes.nl, en we zullen je bestelling vervangen.

MIJN ITEM IS BESCHADIGD AANGEKOMEN

In het zeldzame geval dat je item beschadigd is aangekomen, neem dan contact op met ons supportteam via support@astrabandjes.nl, en we zullen je bestelling vervangen.

IK HEB GEEN BESTELLINGSBEVESTIGING PER E-MAIL ONTVANGEN

Controleer eerst je spamfolder om te zien of de e-mail daarin terecht is gekomen. Als dat niet het geval is, controleer dan of je het juiste e-mailadres hebt opgegeven. Om je e-mailadres bij te werken, kun je contact opnemen met support@astrabandjes.nl.

Ik Kan Het Antwoord Op Mijn Vraag Hier Niet Vinden

HOE KRIJG IK KLANTENSERVICE?

Simpel! Stuur ons een e-mail op support@astrabandjes.nl, en we nemen zo snel mogelijk contact met je op, meestal binnen 12 uur en soms binnen 24 uur. Je kunt ook contact met ons opnemen via het formulier op onze Contact-pagina.

IK KAN HET ANTWOORD DAT IK NODIG HEB HIER NIET VINDEN

Stuur een e-mail naar ons supportteam op support@astrabandjes.nl, en we voorzien je graag van antwoorden op al je vragen.